Najczęstsze pytania & odpowiedzi
Znajdź odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania dotyczące usług i opieki ginekologicznej w gabinecie GRAVIDA.
Jaki jest zakres usług?
Zapewniam kompleksową specjalistyczną opiekę lekarską w zakresie położnictwa i ginekologii w każdym okresie życia kobiety, obejmującą: profilaktyczne badania kontrolne, prowadzenie ciąży fizjologicznej i patologicznej oraz leczenie schorzeń ginekologicznych.
Jak się przygotować do pierwszej wizyty?
Podczas pierwszej wizyty będzie Pani pytana o przebieg cyklu miesięcznego (częstotliwość, długość, intensywność), datę ostatniej miesiączki, schorzenie towarzyszące, przebyte choroby i operacje, alergie, zażywanie leki. Jeżeli posiada Pani jakąś dokumentacje medyczną (np.: wyniki badań, karty informacyjne z pobytów w szpitalach, wyniki konsultacji innych specjalistów) – proszę ją ze sobą zabrać.
Czy gabinet ma kontrakt z NFZ?
Gabinet GRAVIDA to prywatna indywidualna praktyka lekarska, nie posiada kontraktu z NFZ.
Jak często powinnam się zgłaszać na badanie, jeżeli uważam, że nie mam żadnych problemów ginekologicznych?
Profilaktyczna kontrola ginekologiczna obejmująca: badanie fizykalne, USG i cytologię powinna odbywać się przynajmniej raz na rok.